شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳


اخبار ویژه
شاهنامه خوانی نوعی خُنیاگری به شمار می‌آید که همواره در میانِ عشایر لُر زبان در طول قرن‌ها مایه‌ی سرگرمی بوده است.
کتاب سرزمین طارم دهمین کتاب تالیفی دکتر مهدی محمدی بوده و برای نگارش آن بیش از ۳٠٠٠ کیلومتر با وسیله شخصی خود سفر و در عرض شش سال اقدام به جمع‌آوری مستقیم و میدانی اطلاعات لازم از مسئولین و آگاهان منطقه طارم فرهنگی از لوشان تا خلخال از سیردان تا آببر و... کرده‌اند.
هر ساله یکم ماه مه در سراسر جهان به عنوان روزجهانی کارگر گرامی‌داشته می‌شود. در ایران نیز با فراز و فرودهایی مراسمات عمدتا خصولتی برای روز جهانی کارگر برگزار شده و مسئولان مرتبط روی کارهای کرده و نکرده‌شان مانور می‌دهند.
کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع‌رسانی فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، نسبت به تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه هشدار داد.
کتاب قدرت انضباط شخصی نوشته دانیل والتر است که با ترجمه سیدتیمور سیدی اصل و علیرضا نظری انامق منتشر شده است. کتاب قدرت انضباط شخصی به شما کمک می‌کند چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.
حزب الله اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی، موضع حبوشیت و مقر فرماندهی تیپ حرمون 810 در پادگان گولانی را با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.
صحبت پیرامون چالش‌های آموزش و پرورش فعلی کار ساده‌ای نیست. اساسا نمی‌توان آموزش و پرورش را به عنوان نهادی مجزا در نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفت. بدیهی است که برخی از مسائل و مشکلات ریزنشت‌های سیستم ناکارآمد می‌باشند و حل شدنشان منوط به برطرف شدن مسائل اصلی در سطح کلان نظام است. شاید بتوان پیرامون این مقوله به عنوان چالش‌های اصلی صحبت کرد و اندیشید.
بانک مرکزی، سخنان یک نماینده در صحن علنی مجلس مبنی بر اینکه بانک مرکزی تخصیص ارز را متوقف کرده، تکذیب و از تخصیص و تامین بیش از ۳ میلیارد دلار ارز در یک ماه گذشته خبر داد.
در چراغ قرمز پارک شرافت کرج تصادفاً با جوانی قد بلند، رعنا با تیپ ورزشکاری آشنا شدم که در کمال ناباوری شیشه ماشین‌های عبوری را پاک می‌کرد. هرچند چنین مناظری در چراغ قرمزهای تهران و کرج صحنه‌هایی عادی و روزمره می‌باشد. کنجکاوی خبرنگاری مجبورم کرد تا پیگیر کیستی و چرایی موضوع باشم.
رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.
کتاب «موفق سازها» یا «پدیده‌ها چگونه محبوب می‌شوند» نوشته درک تامپسن اثری درباره موفق‌ها است. معدود کارها و ایده‌هایی که با صاحبانشان در بین فرهنگ عامه و رسانه‌ها به محبوبیت فوق‌العاده و موفقیت تجاری قابل توجهی دست یافته‌اند.


نظرسنجی
نظر شما درباره سایت جدید چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف